זכיינות מותגים

אנו Brand On זכיינות מותגים, חברת ייעוץ בנושא זכיינות וכמובן זכיינות מותגים, חבתרנו מספקת ייעוץ ראשוני, גם מחברת אתכם עם מומחים כמו עורכי דין, רואי חשבון וכלכלנים, וגם מספקת לכם מידע על רשתות שפתחו את עצמן לזכיינות וזכיינות מותגים בפרט, התהליך כולל דיווח להנהלת הרשת עליכם כמי שעשויים להתאים להיות זכיינים. אנו ליווינו רשתות נחשבות לא מעטות הפרוסות ברחבי הארץ, ופגשנו המון אזרחים שהגישו מועמדות לזכיינות.
ההמלצה שלנו היא להגיש בקשה רק אם אתם יודעים מה זה להיות עצמאיים, משום שזכיינות ועצמאות זה כמעט אותו דבר. ההבדל היחיד הוא ההבדל הסמנטי: בעוד שבעצמאות לא רק הכסף, העובדים, הניהול והלוגיסטיקה הם עליכם – אלא גם התשלום על האימונים העסקיים, השיווק והמיתוג, בזכיינות כנראה לא תצטרכו לשאת בהוצאה הזו, משום שדיי בכך שעוברי האורח יראו שם של מסעדה, חנות נעליים או חנות בגדים מוכרת, ולא את השם הלא ידוע שלכם, בשביל שהם ייכנסו אליהם בהמוניהם.


יחד עם זאת, אנו ערים לעובדה שגם שכירים מבקשים לשנות ייעוד ולהפוך לעצמאיים או זכיינים. בכל הקשור לזכיינות, ההמלצה היא רק עבור שכיר שכבר עבד במקצוע שהוא רוצה להיות זכיין שלו,

ועבד בזה זמן מספיק כדי להכיר מקרוב כיצד עובדת המערכת. לדוגמה – מלצר שחי מטיפים 15 שנה יהיה מתאים יותר לנהל סניף זכייני של מסעדה מאשר עובד בחנות מחשבים שמעולם לא ראה שולחן מזווית של עמידה.

כך או כך, אנו בודקים מי זה המועמד, ומנסים לעזור לו ככל שאנו יכולים, בין אם זה בהפניה ליועצים מומחים, בין אם זה בהפניה למנכ"לות הרשת עצמה שתבדוק זאת בהמשך, ובין אם מדובר בהפניה לזכיינים קודמים הרשומים באתר שלנו כיועצים בנושאים פרקטיים.

ב- Brand On זכיינות מותגים נותנים ייעוץ גם למנכ"לות הרשתות השונות לגבי בחירת הזכיין, המלצה על מועמדים מתאימים בתחום הזכיינות, ועוד. האינטרס שלנו הוא הנחלת הצלחה לשני הצדדים: הנחלת הצלחה כלכלית לזכיין, והגשמת הצלחה בייצוג הולם של הרשת עבור מנכ"ל הרשת. אמנם הזכיינות אינה קשורה אליו כלכלית, אך היא כן מייצגת אותו ברמה התדמיתית, ולכן אתר כמו Brand On זכיינות מותגים נמצא בתמונה, ובוחר עבורו מועמדים ראויים שייצגו בכבוד הראוי כל רשת מותגים.